12 tums WB-401 Universal Typ Metallram Material Köp Ikon Vindrutetorkare Blad För Min Bil

FOB Referenspris: Få senaste pris 3000 styck / styck (Min beställning) Leveransförmåga: 50000 styck / dag Port: Xiamen Förpacknings- och leveransspecifikationer U-Hook ramtorkarblad WB-401 1. Passar till 95% Bilar 2. Enkel installation 3. Säkerhet och hållbarhet U-Hook ramtorkarblad WB-401 1 ....

Skicka förfråganchatta nu
Produktinformation

12 tums WB-401 Universal Typ Metallram Material Köp Ikon Vindrutetorkare Blad För Min Bil

401.jpg

FOB Referenspris: Få senaste pris 3000 styck / styck (Min. Order)

Leveransförmåga: 50000 styck / styck per dag

Port: Xiamen

Typ: Torkarblad Bil Märke: Benz / BMW / Volvo / VW / Ford etc OE nr .: ISO9001: 2000
Härstamning: Fujian, Kina (fastlandet) Varumärke: JAG MED Modellnummer: WB-401
HS-kod: 8512400 Varumärke: JAG MED Material: Rostfritt stål
FÄRG: SVART Storlek: 12 "-28", 12 "-28"

Förpackning och leverans

Förpackningsdetaljer: 1. färglåda
2. blisterkort
3. papperskort
Leverans Detalj: 15-20 dagar efter mottagande av förskottsbetalning.

Specifikation

U-Hook ramrutetorkning WB-401

1. Passar för 95% bilar
2. Enkel installation
3. Säkerhet och hållbarhet

1.Universal vindrutetorkare för 90% av bilarna runt om i världen. (Storlek 1 "-28")
2.New-generationsteknik med varaktig och pålitlig prestanda.

3.Aerodynamisk och moderiktig design, inget ljud, renaste.

4. Precis klippt gummielement med överlägsen kaliber grafit eller Teflon gummi för långvarig torkning.

5.Special ram, Pro-E design, stabilare.

6.Sinlös stålnit, stabilare.

7.Teflon gummi, alla väder, all temperatur.

A. Precisionsstramad stålfjäder applicerar likformigt tryck längs hela bladlängden
B.Aerodynamisk vindspolare förbättrar luftflödet för att skapa nedkraft och förhindra bladavlyftning
C.Graphite-behandlad naturgummiskyddskant för reducerad friktion och ljud
D. Lätt att installera med förmonterad multiadapter

Metallram Material Vindrutetorkare, Vindrutetorkare Blad för min bil, 12 tums vindrutetorkare, Universal typvisare, Ikon Vindrutetorkare

Kina FRAME WIPER BLADE tillverkare, välkommen till grossist billig 12 tum wb-401 universell typ metallram material köpa ikonen vindrutetorkare blad för min bil från vår fabrik.

Hot Tags: 12 tums wb-401 universell typ metallram material köpa ikon vindrutetorkare blad för min bil, Kina, tillverkare, fabrik, grossist, billig
Relaterade produkter
Förfrågning