12-28 tum Storlek WB-532 Mjukt ramlösa uppslag Vindrutetorkare / tvättmaskinbladbyte

12-28 tum Storlek WB-532 Mjukt ramlösa uppslag Vindrutetorkare / tvättmaskinbladbyte

FOB Referenspris: Få senaste pris US $ 0.2 - 2 / Piece | 1000 styck / min. Leveransförmåga: 300000 styck / månad Hamn: XIAMEN Förpackning & Leverans WB-532 Universaltorkare, passar för vänsterstyrda fordon. Framlösa torkarblad av WB-532 Mjuk torkare ...

Skicka förfråganChat Now
Produktinformation

532.jpg

FOB Referenspris: Få senaste pris US $ 0.2 - 2 / Piece | 1000 stycken / stycken (min order)

Leveransförmåga: 300000 styck / styck per månad

Port: Xiamen

Typ: Torkarblad Bil Märke: 95% bilar Härstamning: Fujian, Kina (fastlandet)
Varumärke: JAG MED Modellnummer: WB-532 Förare styrning: Vänster hand
Storlek:

12 '' - 28 '' (300 mm-700 mm)

Förpackning och leverans

Förpackningsdetaljer: Blont packning, Färglåda, Blister.

WB-532 Universaltorkare, passar för vänsterstyrda fordon.

Framlösa torkarblad av WB-532 Mjukt torkarblad:

1) Universal adapter, ramlösa torkarblad.
2) Aerodynamisk design för symmetriskt tryck och snabb avlägsnande av vatten från vindrutan.
3) 100% naturgummi som passar olika väder runt världen.
4) Kvalitetsfjäder för att försäkra längre livslängd.
5) Nytt låssystem för snabb och enkel installation.
6) Fancy design och utsökta tekniker för att ge dig skillnad och värdighet.
7) Tillgänglig storlek: 12-28 inches.

billigaste vindrutetorkare, vindrutetorkare, vindrutetorkare, vindrutetorkare, vindrutetorkare

Kina Frameless Wiper Blade tillverkare, välkommen till grossist billiga 12-28 tum storlek wb-532 mjukt ramlösa utseende vindrutetorkare / tvättmaskin blad ersättning från vår fabrik.

Hot Tags: 12-28 tums storlek wb-532 mjuk ramlösa utseende vindrutetorkare / byte av tvättblad, Kina, tillverkare, fabrik, grossist, billig
Relaterade produkter
Förfrågning